Friday, November 10, 2006


SENİ SEVEN MEHMETİN

Sana çiçek getirdim dikkatini çekmek için,
Her sabah karşıladım bir gülücük görmek için,
Selam durdum en önde bir günaydın bekledim,
Okan'a gülümsedin bana selam vermedin.

Seni sevdim öğretmenim , yine de sevdim,
Bisikletim olsaydı inan sana verirdim,
Sabah kırağıda geldim, buzda, karda hep gelgim,
Çok üşüdüm öğretmenim 'üşümüşün' demedin.

Didem hastalanmıştı 'dideeem' dedin 'şebnem' dedin,
Züleyha'yı, Tolga'yı her fırsatta severdin,
Hasta oldum bilerek, bunu hiç fark etmezdin,
Sevgini kazanmayı birtek ben beceremedim.

'Yedi binlere kadar birer birer yazın' dedin,
Parmacıklarım tutuldu yazmaktan vazgeçmedim,
Defterine baktın Altuğ ile Fige'nin,
Dokuz yaprak doldurdum ödevimi görmedin,

Şiir verdin Nalan'a, Zuhal'in resmini övdün
Süreyya'ya güven verdin beni hiç mi sevmedin,
Gücensemde öğretmenim hiç kızmadım, renk vermedim,
Arka sıradaki Mehmet, seni seven Mehmetin.

4 comments:

merve said...

sevgili ebru abla
bu şiiriçok eskiden yazmıştım.haklısın çünkü konturol etmedim etmeye çalışırım sevgilerle

Anonymous said...

Sevgili kızım merve.Size kızım diyorum çünkü bende bir öğretmenim
Senin yazdıgını iddia ederek yayınladıgın şiir.Degerli ve şu anda merhum olan şair SAİM METİN'e ait bir şiirdir.Yıllar öncesinden yazılmış bir şiirdir.Ayrıca şiirin özelliğini bozarak sitene koymuşsun
Sevgili kızım...başkalarının bir emek harcayarak elde ettigi bir ürünü, kendininmiş gibi yayınlamak ne kadar doğrudur.Umarım bunu sakin kafayla düşünürsen bana katılacaksındır.Senden ricam derhal bu şiirin altına gerçek sahibi olan merhum saim metin'in adını yazmandır.Böylece sevgili ve merhum meslektaşım saim metin'in anısına hürmet etmiş olursunuz.
Sevgilerimi sunuyorum sevgili, kızım

Anonymous said...

sevgili kızım.Şiirin orjinal hali aşagıdaki gibidir.Daha öncede belirttigim gibi şiir SAİM METİN'e ait ve merhum meslektaşım 21 ekim 2006 tarihinde vefat etmiştir.ALLAH rahmet eylesin(amin)
şiirin orjinal halini yayınlayarak altına yazan olarak SAİM METİN'in adını eklersen sevinirimn.
Sevgilerimle

Seni Seven Mehmet'in

Sana çiçek getirdim dikkatin çekmek için,
Her sabah karşıladım bir gülücük görmek için,
Selam durdum en önde, bir günaydın bekledim.
Okan’a gülümsedin, bana selam vermedin.

Seni sevdim öğretmenim, yine de seni sevdim,
Bisikletim olsaydı inan sana verirdim.
Sabah kırağıda geldim, buzda karda hep geldim;
Çok üşüdüm öğretmenim,’üşümüşsüüün’ demedin.

Didem hastalanmıştı, ‘ Dideeem’ dedin, ‘Şebneeem’ dedin,
Züleyha’yı, Tolga’yı her fırsatta severdin,
Hasta oldum bilerek, bunu hiç fark etmedin,
Sevgini kazanmayı bir tek ben beceremedim

Kapılarda bekledim, tahtayı hep ben sildim,
Bazen ayağa kalktım, kimi zaman eğildim,
Gözümden yaş aktı bazen, kendi kendime sildim.
Sana yakın olmayı bir ben beceremedim.

‘Yedi binlere kadar birer birer yazın’ dedin,
Parmacıklarım tutuldu, yazmaktan vazgeçmedim,
Defterlerine baktın Altuğ ile Figen’in,
Dokuz yaprak doldurdum, ödevimi görmedin.

Şiir verdin Nalan’a, Zuhal’in resmini övdün,
Süreyya’ya güven verdin, beni hiç mi sevmedin?
Gücemsem de öğretmenim, hiç kızmadım, renk vermedim,
Arka sıradaki Mehmet, seni seven Mehmet’in.

Anonymous said...

Sana çiçek getirdim dikkatin çekmek için,
Her sabah karşıladım bir gülücük görmek için,
Selam durdum en önde, bir günaydın bekledim.
Okan’a gülümsedin, sanki beni görmedin.
Seni sevdim öğretmenim, yine de seni sevdim,
Bisikletim olsaydı inan sana verirdim.
Didem hastanlanmış didem dedin şebnem dedin.
Hasta oldum bilerek,
Bunu hiç mi fark etmedin!

Kapılarda bekledim, tahtayı hep ben sildim,
Bazen ayağa kalktım, kimi zaman eğildim,
Gözümden yaş aktı bazen, kendi kendime sildim.


Sevgini kazanmayı bir tek ben beceremedim arka sıradaki mehmet seni seven mehmetin.




G*tünden sallamayı iyi öğrenmişin merve salağı ;)