Monday, October 16, 2006

.........


Okulda ödevlerin hepsi birbirine girdi.Bazen hangi ödevin olduğunu bulamıyorum.Araştırma ödevleri olduğunda bilgisaya oturuyorum.Seda adında bir arkadaşım var.Onla her gün ödevlerimizi bilgisayara oturup yapıyoruz.Bayram geldiğinde ilk gün ailemizdeki kişilri ziyaret ettik.Ben geçen sene baleye gidiyordum.Bale arkadaşlarımın bende msn adresleri var.Ara sıra onlarla konuşuyorum.Okuldaki sınıf değiştirme sistemi kalktı.O yüzden yerimiz belli olana kadar herkez istediğiyle oturacaktı.Ben de Ece'yle küstüğüm için Öykü'yle oyurdum.Ama o benden çok uzun.Sınıf öğretmenimiz yerleri belirlerken bizim için bir iyilik yaptı ve istediğimiz kişilerle otrmamıza izin verdi.Ben Öykü'den kısa oduğum için yağmur'La oyurmaya başladım yani bu sene biraz karışık başladı.
SİZE İYİ BAYRAMLAR!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

Bocuruk said...

Güzel Prensesim,
Canımmmm, güzel kızım benim seni çok seviyorum. Arada sana kızdığım zamanlar beni anlamaya çalış. Bütün bunlar birşeyler öğrenmen için. Biliyorsun öğrettiğim şeyleri bir kaç defa yapmayınca artık sabrım kalmıyor :(
Güzel prensesim yeni yazın güzel ama kelimeleri doğru yazıp yazmadığını kontrol edersen çok iyi olur.

Seni çok seviyorum...

merve said...

sevgili ebru abla
kitapla aram pek iyi değil.çünkü ben bilim kitaplarından hoşlanıyorum ama ilgimi çeken kitapları da okuyorum.bu önerin için çok teşekkürler!!!!!!!!!!
sevgilerle