Friday, November 10, 2006

FIKRALAR


Doktorun kapısı birden açılır ve içeri genç bir adam girer.-"Doktor bey, her şey için çok teşekkür ederim. Siz harikabir insan, mükemmel bir doktorsunuz!"-"İyi de beyefendi, siz benim hastam değilsiniz ki..."-"Haklısınız efendim. Ben değil, amcam sizin hastanızdı.
Şimdi öldü ve bütün mirası bana kaldı!!!!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------
Sekreteri, bir hayranının onu görmek istediğini söyleyince,Ünlü yazar bu isteği yerine getirmek ister. İçeri girenAdam, yazarın eskice bir kitabını uzatır ve konuşur:-"Efendim eşim size hayrandır, eserlerinizin hepsini aldı veBir solukta okudu. Rica etsem bu kitabı imzalayabilirMisiniz onun doğum günü için?"Duygulanan yazar, bir yandan imzalarken, bir yandan daKonuşur:-"Demek karınıza böyle bir sürpriz yapmayı planladınız..."-"Evet efendim. Müthiş bir sürpriz olacak onun için, çünkü
O benden bir kürk manto almamı bekliyordu..."

2 comments:

Nasıl geçti habersiz... said...

merhaba tatlı kız, bu yaşlı teyzen fıkralarına çok güldü.:))
masalcı ablanın ordan buldum seni...
kedileri seversen ve ailenizin verirse tabi ,benim -paticikler- sayfama da beklerim.
şuanda da solelimde yavru kedi keyif mırmırları yapıyor(kediler mutlu olduğunda,insana çok keyif veren gııır gııır diye bir ses çıkarır.).tek elimle yazıyorum, parantezleri yaparken de zorlanıyorum tabiii.oda bir yandan benim el hareketlerimi izliyor.
öperim hoşcakal.

merve said...

merhaba
ben kedileri çpk severim hayatta en sevdiğim hayvan.sayfamı beyendiğinize çok sevindim.

sevgilerle