Thursday, February 01, 2007

TATİL...


MERHABALAR!!!
Tatile girmeden önce benim gibi öğrenciler karne alır bunu biliyorsunuz.Benim karnemin hepsi 5 (pekiyi) ancak matematiğim 4 geldi.Yine de taktir aldığım için mutluyum.Eğer 2. dönemde taktir alırsam bu yılın sonunda onur belgesi alacağım.Bu benim hayatımdaki ilk 4'üm.5 dönemdir taktir alıyorum.Umarım 6. taktirimi de alırım.

Annem bana blog arkadaşlarından birinin kendisini sobelediğini söyledi.Belki annem size kendini daha değişik anlatır ama ben ondan önce annemi anlatmak istiyorum:
Annem kendinden çok başkalarını düşünür.
Çok titizdir ve evde dağınıklık olmasını istemez.
Çok çabuk sinirlenir.
Duygusaldır.
Benden sabah kalkar kalkmaz bir şeyler yapmamı ister.
Ben annemi bu kadar anlatabiliyorum.Bakalım annem kendini sizlere nasıl anlatacak.

Ben ve bir arkadaşım TÜBİTAK BİLİM YARIŞMASI'na katıldık.Bunun için neredeyse her gün Seda bize geliyor.Bu proje benim ve Seda'nın bütün tatilini yedi.

SİZLERE İYİ TATİLLER DİLERİM!!!

4 comments:

Anonymous said...

Mervecim çok güzel bir blogun var.Hep okuyorum.Ben çok beğeniyorum.Başarılarının devamını dilerim.Ben Tülinin yiğeni Merve

Anonymous said...

Merhaba canım, sen Seray'ın yakın arkadaşıymışsın. Seray bloğuna talile çıkıyorum yazmış ama çok uzun zaman oldu, dönmedi. Doğrusu ben endişelenmeye başladım. Sana sormak istedim. Lütfen bana bir cevap ver. Bloğuma yorum yaz, lütfen! (BloomSeray bloğunun sahibinden bahsediyorum.)

Anonymous said...

seraycım ben yeşm bu
site çok eğlenceli yha çok komk kısım ama doğruları yazmışın ha aynı bnm gbi hiç susmayan bi çenen war seninde eee tabi bna çkmiş!!!!!!!!!!

Anonymous said...

seray yine ben yeşm ama bu sefer seni çok swewdiimden bahsedecem sen çok ii bi arksın seraycım senin gbi arklar bu dewirde biraz zor bulunuo kırk yıllık arkın bile seni birisine satabilio ama sen öle deilsin seni bi arkadaş olrak çok sewom be seray umarım sen bni sewondur işşllah!!!!!!!