Monday, February 05, 2007

ÖNÜM ARKAM SAĞIM SOLUM SOBE!!!!!!!


Merhabalar!!!
Annem beni sobelemiş.Lafı uzatmadan hemen size kendimden bahsetmek istiyorum:

*Ben biraz dağınığımdır.Benim eşyalarım hiç yerinde durmaz.Galiba bu konuda babama çekmişim.Babam da benim gibi dağınık.

*Çok fazla gereksiz şey biriktiririm.Mesela babamın alet kutusundan çıkan bazı çivi gibi şeyleri alıp saklarım.tabi elinde sonunda onlar annem sayesinde çöpe atılır.

*Deney yapmaktan çok hoşlanırım.Bazen mutfaktaki kekik, karabiber vb. şeyleri karıştırır ve sonra tadına bakarım.Bir keresinde bir arkadaşımla birlikte içmiştik çok acıymış ilk o içmişti.Suratı kıp kırmızı oldu.

*Bilgisayarı çok severim.bilgisayarı neredeyse annemden daha iyi kullanırım.İlk yazımda zaten yazmıştım, 3 yaşımdan beri bilgisayar kullanıyorum.

*Hayal gücüm çok geniştir.Bizim sınıfta bir sınıf gazetesi çıkardım sınıfın hepsi çıkardı.Ben oyun yaptım(monopoly gibi) herkes oyun yaptı.

*Çok konuşurum.Ama fazlasıyla.Bazen nerde ne denceğini bilemem.

*Çok çapuk telaşlanırım.Malesef bu huyumu annemden kapmışım.Annem yazdımı bilmiyorum ama çok panik biri.

*Televizyon seyrtmeyi severim.Hatta bazen hiç başından kalkmam.

*Kitap okumayı da severim tabi.Ama beğenmediğim kitapları 1 yılda anca bitiririm.

SEVGİLERLE!!!!! (NOT:YENİ BİR OYUN DA BENDEN GELECK BEKLEYİN)

2 comments:

Anonymous said...

Merve başka birşeyler yazsaydın yaa...Ben bunların hepsini biliyorum:):):)
Yazan:SERAY:)

Nasıl geçti habersiz... said...

ama ben bilmiyorduum:)