Wednesday, February 07, 2007

İLGİNÇ BİLGİLER


  • İnsan elinde, en yavaş uzayan tırnak baş parmağındaki, en hızlıuzayan tırnak ise orta parmağıdır.
  • Hawaii alfabesinde sadece 12 harf bulunmaktadır.
  • Seul, Kore dilinde ''başkent'' anlamına gelir.
  • İngilizcedeki Wendy ismi peter Panhikayesinde kullanılmak üzere uyarlamıştır.
  • Mumyaların ayak parmakları tek tek sarılarak mumyalanmıştır.
  • Bir cam kırıldığında, ufalan parçalar saatte üç bin millik bir hızla etrafa saçılır.
  • Kaptan Cook Antartika hariç tüm kıtalara ayak basan ilk insandır.
  • Beethoven beste yapmadan önce kafasını soğuk suya sokardı.
  • Beethoven son bestesini sağır olarak yapmıştır.
  • Hindistan'daki yıllık doğum sayısı, Avustralya'nın toplam nüfusundan fazladır.

BİLGİLERİMİZ DEVAM EDECEKTİR SEVGİLİ BLOG HALKI.

2 comments:

Anonymous said...

Merve'ciğim,
Ne kadar ilginç gerçekten yazdığın bilgiler..Ben büyük bir heyecanla okudum ve çok keyif aldım..Ayrıca bilgi dağarcığımı güncellemiş oldum.)))

Öpüyorum o güzel yanaklarından tatlı prenses..Gül/d.tadı

Nasıl geçti habersiz... said...

ah Mervecim. bunlara gerçekten bayıldım. Arada böyle vereceğin bilgileri sabırsızlıkla bekleyeceğim.

Bütün yazılarını gezip yorum yazdım:)

Seni çok öpüyorum,sevgilerimle.