Saturday, November 25, 2006

BALLI ÇÖREKLER....



Annemle yaptığım BALLI ÇÖREK çok güzel oldu.O çöreği anneme yaptırana kadar dilimde tüy bitti.Çünkü annemin çok işi vardı.Ama sağolsun bir akşam annemle yapmaya başladık.Tüm malzemeleri hazırladık ve yaptık.Normalde poğaça kurabiye gibi şeyleri sevmem.Ama bu çöreğin tadı çok güzel oldu.Size bu güzel tarifi bulduğum kitabı anlatmak istiyorum.

BALLLI ÇÖREK KAFETERYASI

Sıla adında bir kız annesi ölünce babası ve teyzesiyle birlikte yaşamaya başlar.Babası Sıla üzülmesin diye annesiyle çok istediği kafeteryayı açar.Bu kafeteryanın ismini annesinin yaptığı en güzel çöreğin adını yani 'BALLI ÇÖREK KAFETERYASI' koyar.Ailecek orada çalışmaya başlarlar.Artık Sıla o kafeteryaya okulda sonra gider ora ile ilgilenir.Kafeteryasının bir bölümünü okuma köşesi yapar ve oraya bir sürü kitap koyar.Kafeteryaya gelen insanlar hayat öyküleriyle Sıla'nın hayatını neşelendirmektedir.......

Bence bu kitap çok güzel herkesin okumasını öneririm.Annem bu kitaptaki kızın annesinin ölümü falan filan var diye üzüleceğimi düşünüp almamıştı ama bir zaman sonra aldı.Herkese yine de okuyun derim .

HOŞÇAKALIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 comments:

Anonymous said...

Prenses ballı çörekler çok güzel görünüyor. Senin ve annenin ellerine sağlık öpüyorum seni başarılar.SELCEN

Anonymous said...

Prenses ballı çörekler çok güzel görünüyor. Senin ve annenin ellerine sağlık öpüyorum seni başarılar.SELCEN

Nasıl geçti habersiz... said...

Güzelkızmbir süredir bizim evin elektrik tesisatında sorun vardı. o hallolana kadar açmadık pc yi,çamaşır makinesini filan.(zarar görmesinler diye)
Onun için fıkralarını filan kaçırmışım,bugün okudum.çok güldüm.Şiirde pek hüzünlü ve güzeldi.
Bana sorduğun soruya orada cevap yazdım ama,burada da söyleyeyim.İlk yazım "maydanoz kızım"da yazıyor başlangıcım.
Ve ara ara ,sayı nasıl bu kadar çoğaldı,geriye dönerek anlatıyorum zaten.
Annen izin verdiği sürece mutfağa gir hep yardım et.sana çok faydası olur.
kurabiyelerin nefis görünüyor.
Hımm ,ben de arada öbür sayfam da tarifler vermeyi düşünüyorum. seni çok öptüm,hoşcakal.

Damak Tadı said...

Canım ballı çörekleriniz çok güzel gözküyor ellerinize sağlık..Başta senin sonra sevgili annenin.)))

Kitabın ismi çok şirinmiş,içeriği ise hüzünlü.Annende senin üzülüp hüzünlenmeni istemediğinden sana almamış canım.Fakat sen büyük bir olgunlukla okuyup üstelik bizlerle paylaşman da çok güzel tatlı prensesim benim..

Daima sevdiklerinle anlamlı güzel,sevdiklerinle neşeli ve mutluluk dolu günler diliyorum..
Seni çok öpüyorum canım benim..Başarıların devamını diliyorum..Sevgiyle kal