Sunday, September 17, 2006

MERHABA


Benim adım Merve. Bu sene ilköğretim 6. sınıfı okuyacağım. Küçüklüğümden beri yani annemlerin anlattığına göre 3 yaşımdan beri bilgisayarla ilgileniyorum. Annemler bana eğitim cd leri almışlar ve sadece mause kullanarak başladığım bilgisayar uğraşlarıma şu anda bazı programları kullanarak devam ediyorum. İnternette çok dolaşmıyorum. Çünkü babam bana ayırdığı bilgisayar oturumuna koruma programı koyduğu için en ufak sakıncalı bir kelimenin geçtiği site bile açılmıyor. Ara sıra arkadaşlarımla msn de sohbet ediyorum. İngilizce cd lerinden ingilizce öğrenmeye çalışıyorum. Bu arada yaz tatilinde boncuklara merakım arttı. Küpe, kolye,halhal falan yapıyorum. Bu sayfada zaman zaman bilgisayar ile ilgili öğrendiğim yeni şeyleri, yaptığım boncukları ve okul hayatımda yaşadıklarımı yazmak istiyorum.

1 comments:

Anonymous said...

nabersin cnm?orda işler nasıl gidiyo?umarım beni unutmamışındır:p hayatında ,sınavların,ödevlerin seni çok sorluyor mu?bence zorlamıyordur.çünkü sen çok çalışkansın.umarım bu yorumumu okursun canım.en içten sevgilerimle merveciğim...
seray